Thursday, August 12, 2010

တကၠသိုလ္ က ဇာတ္လမ္း တစ္ပုဒ္

 Forward Mail မွ ဖတ္ျပီး အရမ္း ခံစား ရလြန္းလို ့ SHARE ေပးလိုက္ပါတယ္
**********************************************************

ေမာင္ ... အဲဒီေန႔က က်မဘဝအတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ေလးေပါ့ ... က်မ အခ်ုစ္ကို ရွာေဖြေတြ႔ရွိတဲ့ေန႔ လို႔ ေျပာရင္မမွားဘူးေပါ့ ... မွတ္မိ ပါေသးတယ္ ... စိုင္းစိုင္းသီခ်င္း ထဲကလို အဲဒီေန႔က မိုးမရြာဘူး ... သူ ... က်မတို႔ ေက်ာင္းကို စေျပာင္းလာတဲ့ ေန႔ေလးေပါ့ ... အဲဒီေန႔က သူအကီ်ၤ အျဖဴေလးကို ဝတ္ထားတာေလးက နိုင္းနိိုင္းတို႔ သန္႔သလို ေခ်ာသလို သူက သန္႔သန္႔ ေခ်ာေခ်ာေလးနဲ႔ ဒီရင္ဘတ္ၾကီးကို စြဲေဆာင္ သြားတာေပါ့ ... က်မနဲ႔က ေမဂ်ာပါ တူတာဆိုေတာ့ တက္ရတဲ့ အခန္းခ်င္းလည္းတူတယ္ ... က်မေလ ဆ၇ာေတြ စာသင္ခ်ိန္မွာေတာင္ သူ႔ကို ေငးၾကည့္ရင္း ရင္ထဲတိုးတိုး ခ်စ္လာရသူပါ ... သူကေတာ့ က်မကိုရွိတယ္ လို႔ေတာင္မထင္ဘူး ... က်မကိုမွ မဟုတ္ပါဘူး ... ဘယ္မိန္းကေလး ကိုမွ ရွိတယ္လို႔ မထင္တာ ... က်မလည္း ဒါေလးကိုပဲ ခ်စ္ေနရတာ ... သူ႔ကိုေလ ... တျခားေမဂ်ာက ေကာင္မေလး ေတြကေတာင္ လာလာေၾကာင္ ၾကေသးတယ္ ... ေျမြေျမြခ်င္း ဆိုေတာ့ ေျချမင္တာေပါ့ ... သူတို႔ကလည္း က်မရင္ထဲက ေမာင္ရဲ႔ အခ်စ္ကို လိုခ်င္ေနၾကတာေလ ... က်မ မသိဘူးမ်ား ထင္ေနၾကလား ... က်မလက္ဦးမွ ကိုျဖစ္မွာေပါ့ ... က်မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ... အင္း ... ေရလာေျမာင္း ေပးရမွာေပါ့ ... မိန္းကေလးတန္မဲ့ သူ႔ကို ေရလာေျမာင္း ေပးလုပ္မိပါတယ္ ... ေန႔ခင္းဘက္ဆို သူထိုင္တဲ့ ကင္န္တင္းရဲ႔ သူ႔အေရွ႔ စားပြဲဝိုင္းမွာထိုင္ သူ႔မ်က္နွာေလးကို ေငးၾကည့္ ... ဒါက်မ ေန႔စဥ္လုပ္ေနၾက လုပ္ငန္းစဥ္ ေလးေပမယ့္ သူကေတာ့ သတိထားမိပံုကို မေပၚပါဘူး ... ဒီလိုနဲ႔ စာသင္နွစ္ တစ္နွစ္ ကုန္ခါနီးေတာ့မယ္ ... အေျခအေနက တိုးတက္လာမွဳကို မရွိဘူး ... က်မခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္ေရ ... ေမာင့္မွာ ခ်စ္တတ္တဲ့ ႏွလံုးသားေကာရွိရဲ႔လား ... ေမာင္ ... မိန္းကေလး ဘဝကိုေရာ အားမနာေတာ့ဘူးလား ... ေမာင့္ကို ခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္ ... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ရယ္ ... ေမာင့္ရဲ႔ အခ်စ္ကို က်မ ရမွ ျဖစ္လိမ့္မယ္ ... ဒီေန႔ ေက်ာင္းတက္ ရမွာ ေနာက္ဆံုးေန႔ေလ ... ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ျပီးသြားရင္ ေနာက္ရက္ေတြ စာေမးပြဲေျဖ ... ေနာက္ဆံုးႏွစ္ဆိုေတာ့ ေမာင့္မ်က္ႏွာေလးကို ေတြ႔နိုင္ဖို႔ အတြက္ ေမာင့္အခ်စ္ကို က်မ ရမွ ျဖစ္ေတာ့မယ္ ... ေမာင္ဖြင့္မေျပာရင္ က်မေမာင့္ ကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ မိန္းကေလး တန္မယ့္ လာေျပာေတာ့မယ္ ... ေမာင္ေရ ... ရည္မွန္းခ်က္ကို အေကာင္အထည္ ေဖၚဖို႔ ... ေမာင္ ... လာတတ္တဲ့ လမ္းကေလး ကေန ေမာင့္ကို က်မ ေစာင့္ေနလိုက္တယ္ ... ဒီေန႔မွ ေမာင္ရယ္ ... ေနာက္က်လိုက္တာ ... လာပါေတာ့ ... ေဟာ ... ဟိုမွာ ... ေမာင္လာေနျပီ ... အရင္က ေမာင္လာရင္ ေဘးမွာ အေဖၚတေယာက္ ပါေနၾက ... အခု ကံၾကမၼာက ကိုယ့္ဘက္ကို လိုက္ေနလို႔လားမသိ ... ေမာင္တေယာက္တည္း ... ေမာင္ေရ ... ေမာင္ကို ခ်စ္တယ္ ... က်မ ဘယ္လို ဖြင့္ေျပာရမွာလဲ ... က်မ တခုခု ျဖစ္ေနဟန္ ေဆာင္လိုက္တယ္ ... "ဟိတ္...တို႔ကို တခုကူညီပါလား" ... ေမာင္ ... လွည့္ၾကည့္တယ္ ... က်မႏွလံုးသားေတြ အရည္ေတြ ေပ်ာ္ကုန္ပါျပီ ... ေမာင္ရယ္ ... ဒါေပမယ့္ ေမာင္က ဒီအတိုင္းပဲ လွည့္ထြက္ သြြားတယ္ ... ေမာင္ရယ္ ... ရက္စက္လိုက္တာ ... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင့္ကို က်မ ခ်စ္ေနေၾကာင္း ေမာင္ သိေအာင္ ဖြင့္ေျပာရမယ္ ... "ေမာင္" ... အရဲစြန္႔ျပီး က်မ လွမ္းေခၚ လိုက္တယ္ ... ေမာင္လွည့္ၾကည့္တယ္ ... က်မ ... ေမာင့္ကို အျပံဳး တခု လက္ေဆာင္ ေပးလိုက္တယ္ ... ေမာင္ ... က်မကို ရက္ရက္စက္စက္ စကားတခြန္းေျပာျပီး လွည့္ထြက္သြားတယ္ ... ေမာင္ရယ္ ... ရက္စက္လိုက္တာ ... ေမာင္ ... လုပ္ရက္တယ္ ... ေမာင္ ... ေမာင္ ... က်မကို ဒီ လိုမ်ိဳး မေျပာသင့္ပါဘူး ... ေမာင့္ ... စကားသံေတြ ... က်မ နားထဲက မထြက္ေတာ့ဘူး ... က်မ အသည္းေတြကို ခြဲသြားတဲ့ ေမာင္ေျပာခဲ့တဲ့ ဒီစကားေလးက ...................
"ေက်ာင္းေနာက္က်ေနရတဲ့အထဲ ဒီအေျခာက္ကတမ်ိဳး"
 ========================================
ဟာသ လို ့ၾကိဳမေျပာထားခ်င္တာက ဇာတ္လမ္းက အလြမ္းခ်ည္း 
ၾကိဳမေျပာထားမွ ေနာက္ဆံုး စကားေလး နဲ ့မွ ထိသြားမွာ
ၾကိဳေျပာထားရင္ ဒီေလာက္ ရယ္ရမွာ မဟုတ္ဘူး

 အားလံုး သြားျဖဲ ရယ္ႏိုင္ၾကပါေစ
By Amaeteur®

No comments:

Post a Comment